اخبار استان ها

کشف ۸۵۰ تن چای فاسد در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، حامد شادبهر امروز_یکشنبه سی ام اردیبهشت_ با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و حفظ نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.

وی افزود: در پی اخبار دریافتی مبنی بر دپو و احتکار مقدار زیادی چای فاسد داخل یک انبار در شهرستان رضوانشهر، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رضوانشهر خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی با انجام اقدامات نامحسوس با اطمینان از صحت موضوع، این مکان را شناسایی کردند.

شادبهر از کشف ۸۵۰ تن چای فاسد در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی گفت: در این خصوص متهم ۴۵ ساله که قصد انتقال، بسته‌بندی و فروش چای فاسد را داشت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجموعه انتظامی همواره با افرادی که با اینگونه سودجویی سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا