اخبار استان ها

برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح در همدان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود نقشه شوم دشمنان برای منحل کردن ارتش را بر هم زد و امام راحل، ارتش را شجره طیبه خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و در جنگ پا به پای سایر نیروهای امنیتی جنگیده و شجاعت‌هایی را آفریده است.

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در حوزه جهاد سازندگی و خودکفایی اقدامات خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: حضور ارتش در آسمان و زمین در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار ارتش است و امروز، ارتش تحت لوای ولایت فقیه در اوج قدرت قرار گرفته است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان ادامه داد: از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب ننشسته‌ایم و افتخار می‌کنیم که پا به پای دیگر نیروهای مسلح وعده صادق را به سرانجام می‌رسانیم.

مرادبکی تصریح کرد: از همین تریبون به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم و در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون، برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا