اخبار استان هااصفهانحوادثحوادث پلیس

بسته خبری حوادث پلیسی استان اصفهان

رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان از کشف 120 دستگاه موتورسيکلت و دوچرخه قاچاق در عمليات ماموران اين پليس در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ” مهدی سبحانی فر” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و سرکشی از انبارها و باربری های شهر اصفهان متوجه دپوی تعداد زیادی موتورسیکلت و دوچرخه در یکی از انبارها شدند.

وی افزود: پس از بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و ورودی و خروجی نیز به مبادی مربوطه اعلام نشده که به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا مشمول جرم قاچاق می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۵۳ دستگاه موتورسیکلت و ۶۷ دستگاه دوچرخه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قانونی است.

 

محموله ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق توقیف شد

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ” مهدی سبحانی فر ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت متصدی یک باربری در شهر اصفهان در زمینه قاچاق کالا مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی های قضائی از باربری مذکور بازرسی بعمل آوردند که در نتیجه محموله از انواع کالاهای قاچاق شامل خشکبار،  لوازم و وسایل موسیقی، میوه خارجی ، لوازم یدکی استوک خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این محموله بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است گفت: با توجه به اینکه تمامی کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند در نهایت به عنوان کالای قاچاق توقیف، متصدی باربری نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

 

 دستگیری سارق ساختمان های نیمه ساز در ” فلاورجان “

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری سارق ساختمان های نیمه ساز با اعتراف به ۶ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ ” مرتضی هادیان ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از برخی ساختمان های نیمه ساز و در حال ساخت و باغات در سطح شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی سارقی سابقه دار در ارتباط با  این سرقت ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: در نهایت متهم در یک عملیات دقیق دستگیر و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف که پس از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

عملیات کارآگاهان پلیس و انهدام باند سرقت احشام

 گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۳ نفره سارقان احشام در شهرستان چادگان و اعتراف سارقان به سرقت ۵۶ راس احشام خبر داد.

سرهنگ ” حسین تُرکیان ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع سرقت ۵۶ راس احشام در شهرستان چادگان موضوع به صورت ویژه در قرارگاه مقابله با سرقت این شهرستان بررسی و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه وقوع جرم و جمع آوری سرنخ های موجود در محل و همچنین بهره گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه هویت ۳ سارق که در این سرقت دست داشتند به دست آورده و در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس در نهایت ۲ مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد ۴۶ راس احشام به سرقت رفته کشف شد.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ۵۶ راس احشام در شهرستان چادگان خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل شدن تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

 

دستبند پلیس بر دستان سارق کابل های مخابراتی

 گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از شناسایی و دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با اعتراف به ۸ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ ” رضا محمدی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد کابل های مخابراتی در برخی از محلات سطح حوزه استحفاظی این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات میدانی سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم را در حین سرقت کابل مخابراتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به کشف مقادیری کابل مخابراتی مسروقه از متهم تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل های مخابراتی اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

نیم کیلو تریاک در مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر

 گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری خرده فروش مواد مخدر و کشف نیم کیلو مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: با انجام افدامات تخصصی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ این فرماندهی مشخص شد شخصی در یکی از محلات سطح حوزه استحفاظی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کند که  بررسی موضوع جهت شناسایی محل اختفاء این فرد در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور متهم به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق شدند وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او مقدار نیم کیلو مواد افیونی از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

                                                                                    

   خودرو سرقتی با پلاک های مسروقه

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی یگان امداد این فرماندهی سارق خودرو شهروند اصفهانی که پلاک هایی مسروقه را بر روی خودرو نصب کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ “جواد افشاری ” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و برای بررسی دقیق تر وارد عمل می شوند.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران انتظامی با بررسی دقیق و استعلام پلاک خودرو متوجه سرقتی بودن پلاک نصب شده بر روی خودرو شده و در یک عملیات هماهنگ سارق را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: در بررسی تکمیلی ماموران مشخص شد خودرو نیز از شهرستان اصفهان سرقت شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

کشف ۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در ” خمینی شهر

 گروه استان‌ها-اصفهان-فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازاجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد .

سرهنگ ” غلامرضا براتی  ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  پلیس بیان داشت : مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف کشف انواع وسیله نقلیه مسروقه در ۴۸ ساعت  گذشته در سطح حوزه استحفاظی شهرستان خمینی شهر به اجرا گذاشته شد

وی در ادامه گفت: در طی اجرای این طرح که با حضور میدانی ماموران انتظامی و گشت زنی های فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی شهرستان همراه بود در نهایت ۶ دستگاه خودرو مسروقه و ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف شناسایی و دستگیری سارقان متواری با برنامه ریزی های صورت گرفته عملیاتی خواهد شد.

 

توقیف نیسان حامل ذغال چوب بلوط قاچاق

 گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۹۰۰ کیلو ذغال چوب بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ” میثم گوهری آرانی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و منابع طبیعی، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت زنی هدفمند و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به بازرسی از این خودرو کرده و موفق به کشف ۹۰۰ کیلو ذغال چوب بلوط قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش ذغال های قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

پژو حامل هروئین در ایست و بازرسی شهید امامی توقیف شد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و کشف بیش از یک کیلو موادمخدر از نوع هروئین در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظمزاد ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت : ماموران انتظامی مستقر  در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ مشکوک  و برای بررسی بیشترآن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی تخصصی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده مقدار یک کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات خاطر نشان کرد: در این رابطه فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا