اخبار استان ها

تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض شهرداری آستارا به شهروندان

عادل نیرودل در گفتگویی با بیان اینکه طرح تخفیف ۲۵ درصدی عوارض و بهای خدمات شهرداری آستارا به شرط پرداخت نقدی برای شهروندان لحاظ می‌شود، اظهار کرد: در این طرح بدهی معوقه افراد به شهرداری آستارا نیز به شرط استفاده نکردن از تخفیف و بخشودگی در سال‌های قبل به صورت تسویه حساب کامل شامل خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، تخفیف ٢۵ درصدی پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری به‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان تا پایان اسفند سال جاری لحاظ خواهد شد و شهروندان می‌توانند در این مدت نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا تصریح کرد: بودجه شهرداری‌ها بر اساس درآمدهای ناشی از عوارض عمومی، اختصاصی، بهای خدمات و درآمدهای مؤسسات انتفاعی و درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری، کمک‌های اهدایی دولت و سازمان‌های دولتی، اعانات و دارایی‌ها تأمین می‌شود.

وی گفت: درآمدهای شهرداری‌ها برای شهرسازی، محیط زیست، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی هزینه می‌شود، بنابراین از شهروندان انتظار داریم با پرداخت به موقع عوارض به عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

به گزارش سرمایه گستران، شهر مرزی بندر آستارا با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا