اخبار استان ها

تردد بیش‌از ۲۱ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی تهران در فروردین

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، مهدی خضری اظهار کرد: براساس آمار مرکز مدیریت راه‌های استان تهران و آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی تهران طی فروردین امسال ۲۱ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۶۸۴ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تهران تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش نشان می‌هد.

وی افزود: در این بازه زمانی بیشترین تردد در استان در محور آزادراه تهران_کرج با متوسط تردد روزانه ۲۲۹ هزار و ۵۹۹ تردد به صورت رفت‌وبرگشت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی حدود شش درصد تردد در محورهای مواصلاتی تهران مربوط به خودروهای سنگین بوده و متوسط سرعت وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت بوده است.

خصری تصریح کرد: در طی این مدت ۱۱ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۲۰۵ خودرو با پلاک استان تهران در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های البرز، قزوین و مازندران بوده است.

وی بیان کرد: ماندگاری وسایل نقلیه در استان، نشان‌دهنده آن است که در فروردین ماه سال جاری تقریباً ۳۹۹ هزار و ۴۲۲ عدد وسیله نقلیه، معادل ۲۲ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان، بین ۱ تا ۴ روز در تهران اقامت داشته‌اند.

منبع: فارس

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا