اخبار استان ها

توزیع ۷۲ هزار پرس غذا و افطاری ساده میان مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، روح‌اله صالحی اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری ۶۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان زنجان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۴ روز گذشته از ماه مبارک رمضان ۴۱ میز افطاری ساده در استان دایر شده است، افزود: تعداد افطاری ساده توزیع شده بین مددجویان و نیازمندان ۴۳ هزار و ۵۷۷ عدد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تعداد غذاهای توزیع شده بین جامعه هدف را ۲۸ هزار و ۴۶۰ پرس اعلام و خاطرنشان کرد: در این مدت ۹ هزار و ۱۵۲ بسته معیشتی هم بین مددجویان توزیع شده است.

صالحی با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی به سه شکل اجرا می‌شود، تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم میان جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح است که به همکاری خیران، نیکوکاران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در اجرای طرح‌های مناسبتی ماه رمضان، گفت: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان فعال بوده و در اجرای طرح‌ها مشارکت دارند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا