پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ثبت نام برای دریافت نهال رایگان در اصفهان تا ۱۳ اسفندماه است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،احمد سلیمانی پور بیان کرد: توزیع نهال رایگان به مردم همه ساله به مناسبت هفته درختکاری انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه دارندگان منازل مسکونی ویلایی می توانند تا ۲ نهال هم ثبت نام داشته باشند، گفت: البته این فرصت برای آپارتمان نشین ها فراهم شده که تا ۵ نهال هم ثبت نام داشته باشند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان هنگام ثبت نام و اعلام مشخصات اولیه خود، قبل از انتخاب نهال می توانند با دانلود «کتابچه آموزشی تمام گونه های گیاهی» که بر روی سایت این سازمان به نشانی isfahan.ir/parkha بارگذاری شده، نسبت به انواع گونه های گیاهی آگاهی لازم را کسب کرده و سپس نهال مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: شهروندانی که در سایت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان برای دریافت نهال رایگان ثبت نام کرده باشند، می توانند از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه ۹۵ نهال های انتخابی خود را با مراجعه به فرهنگسرای منطقه محل سکونت خود که هنگام ثبت نام آن انتخاب کرده بودند، دریافت کنند.
سلیمانی پور تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای دریافت نهال رایگان تا ۱۳ اسفندماه سال جاری است و زمان آن به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا