اخبار استان ها

فوت عابر پیاده در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تصادف در در ورودی تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) رخ داد، اظهار کرد: کارشناسان پلیس راهور پس از اطلاع، بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و ضمن کنترل ترافیک محل، صحنه تصادف را بررسی نمودند.

وی افزود: بر اساس اعلام کارشناس پلیس راهور، تصادف در اثر برخورد یک دستگاه سواری که راننده آن خانمی حدوداً ۳۰ ساله بود و به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: عابر پیاده توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌گردد، اما به دلیل شدت برخورد و جراحات وارده، متأسفانه در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: بزرگراه امام حسین (ع) از معابر پر تصادف کلانشهر کرمانشاه هست که بیشترین قربانیان آن عابرین پیاده می‌باشند.

حیدری در پایان تأکید کرد: کانالیزه کردن محل عبور عابران با استفاده از پل‌های مکانیزه عابر پیاده و کنترل سرعت وسایل نقلیه با استفاده از دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات از عوامل بسیار مهم برای کاهش تصادفات در بزرگراه امام حسین (ع) هستند که نیازمند توجه بیشتر شهرداری هست.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا