اخبار استان ها

حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اردبیل، محمود صفری در مراسم تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل که هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری اظهار کرد: روز کارگر را فرصتی مغتنم می‌شماریم تا از زحمات غیرقابل وصف همکاران زحمتکش و پاکبانان عزیز قدردانی کنیم.

وی افزود: تمام حق و حقوق کارگران و پاکبانان شهرداری اردبیل قبل از پایان هر ماه و زودتر از کارمندان واریز می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به پیگیری هفتگی تجهیزات و مزایای کارگران از شرکت‌های پیمانکاری خدماتی طرف قرارداد، گفت: تبدیل وضعیت پاکبانان ایثارگر شهرداری اردبیل به رسمی انجام شده است و پیگیری طبقه‌بندی مشاغل کل پاکبانان هستیم.

سیدداوود سیدعلیزاده، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن روز کارگر به پاکبانان اظهار داشت: اخیراً یکی از همکاران پاکبان با جان فشانی فداکارانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی جوی کانال آب در بارندگی اقدام بزرگی انجام داده که قابل تقدیر بود و همچنین یکی دیگر از همکاران پاکبان نسبت به برگرداندن طلا و پول به صاحبش اقدام‌کرده و ما قدردان پاکبانان زحمتکش که الگو برای همه ما هستند، هستیم.

حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود

در ادامه ابراهیم صفری رئیس شورای اسلامی استان اردبیل و عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر به کارگران زحمتکش شهرداری بیان کرد: از مدیران مناطق و پیمانکاران خواهشمندیم اضافه کاری کارگران را منظم و بدون کسر پرداخت کنند تا حقوق هیچ کارگری ضایع نشود.

وی ادامه داد: حقوق کارگران طبق قانون کار توسط شورای عالی کار کشور مشخص می‌شود و شهرداری‌ها طبق قانون ملزم به پرداخت حقوق قانون کار هستند ولی با پیگیری‌های انجام شده، اضافه کاری کارگران شهرداری منظم و بدون کسر پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، در پایان مراسم از پاکبانان مناطق ۵ گانه شهرداری اردبیل تجلیل شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا