اخبار استان ها

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان با شعار «قرآن، خانواده، آرامش»

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کنار نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت پنج روز در فضایی به مساحت بیش از ۱۵ هزار مترمربع با مشارکت ۲۱۹ مجموعه فعال انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و دیجیتال، استارت آپ‌ها، نرم‌افزارهای جدید قرآنی، شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات فرهنگی – هنری قرآنی و حجاب و عفاف (بانوان) و خدمات آموزشی کودکان و نوجوانان و خانواده‌های قرآنی برگزار می‌شود.

همچنین این نمایشگاه امسال میزبان جمعی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و موسسات قرآنی، مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط، مجموعه‌های طراحی معماری، اجرای دکوراسیون و احیای اماکن مذهبی و فرهنگی است.

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با مضامین قرآنی، بررسی جایگاه قرآن به منظور ایجاد آرامش در خانواده، جُنگ‌، بازی‌های رایانه‌ای، محافل قرآنی، سرود، تواشیح و برگزاری آیتم‌هایی با محوریت آشنایی با نهج‌البلاغه از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی مذهبی است.

نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان از دیروز آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان عموم شهروندان به ویژه علاقمندان حوزه قرآن و عترت خواهد بود.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا