اخبار استان ها

زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در ستاد اربعین خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به ظلم و جنایتی که علیه ملت مظلوم فلسطین و به خصوص غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در جریان است، اربعین پیش رو به شکلی خاص و ویژه برگزار خواهد شد و بی شک این امر در اربعین پیش رو تجلی ممتاز و متمایزی خواهد یافت.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه که الهام و درس گرفتن از قیام عاشورا بوده است، افزود: پیاده روی اربعین یک مانور و فرصت برای روشنگری از جنایات فعلی رژیم صهیونیستی است و مرتبط با جریان آزادی خواهی فعلی و آزادی خواهی در جریان عاشورا است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: طرح حرکت آزادی خواهی غزه در اربعین می‌تواند ماندگار شود و در مسیری قرار بگیرد که همیشه از آن یاد و برای همیشه شنیده شود.

ناهیدی پیاده روی اربعین را یک رسانه پرقدرت واقعه عاشورا، محل میثاق شیعیان و یک سفر نیابتی عنوان کرد که هر چقدر کار فرهنگی درست انجام شود، آثار آن بیشتر نمایان می‌شود.

وی بر شناسایی امکانات و آماده سازی زیرساخت‌ها متناسب با نیازها برای ارائه خدمات بهتر و تسهیل امور زائرین تاکید کرد و گفت: در صورت امکان تدابیری اندیشیده شود تا یک موکب مشترک برای طول سال، جدا از موکب‌های سیار برای خدمات دهی و پشتیبانی تعبیه شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا