اخبار استان ها

در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، علی فرمانی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نهضت‌های خدمات‌رسانی در شهر قزوین توسط مجموعه مدیریت شهری باید ایجاد شود.

وی اضافه کرد: باید با همت، عزم و اراده جمعی در همه حوزه‌ها نهضت‌های خدمت‌رسانی را ایجاد کنیم و بر اساس آنها خدمات مناسب و قابل توجهی را به شهروندان ارائه کنیم، به عنوان نمونه می‌توانیم در هر فصل سال نهضت‌هایی از جمله عمرانی، مدیریت ترافیک و یا فعالیت‌های مختلف فرهنگی را آغاز کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین همچنین با اشاره به موضوع واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه از سوی سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری قزوین گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی و مذهبی شورای ششم پیشنهاد می‌شود، ۱۰ درصد از غرفه‌های سعدالسلطنه در قالب مزایده با کاربری فرهنگی و مذهبی واگذار شود.

فرمانی افزود: با توجه به کمبود مراکز فروش اقلام مذهبی در شهر قزوین و ضرورت حمایت از فعالیت این بخش پیشنهاد می‌شود ۱۰ درصد از فضاها و غرفه‌های سعدالسلطنه با کاربری فرهنگی و مذهبی به فعالیت این عرصه و در قالب مزایده واگذار شود.

وی ادامه داد: واگذاری این غرفه‌ها می‌تواند در قالب مزایده و با قیمت کارشناسی و با رعایت آئین‌نامه صورت گیرد تا فعالان این عرصه در کنار کار فرهنگی در محیطی مناسب به کار و ارائه خدمات خود بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر رعایت عدالت در واگذاری غرفه‌ها سعدالسلطنه تأکید کرد و گفت: با توجه به اقدامات خوب شورای ششم در این حوزه این غرفه‌ها بر اساس تشریفات قانونی مزایده واگذار می‌شود و همچنین برای هنرمندان و متخصصان رشته‌های هنری نیز در واگذاری‌ها امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا