اخبار استان ها

استاندار اصفهان: نجابت از شاخصه‌های رفتاری شهید آیت‌ الله رئیسی بود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست اضطراری هماهنگی برگزاری مراسمات سوگواری و گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، ضمن ابراز تأسف و تأثر به سبب این ضایعه ناگوار، اظهار کرد: آنچه که باعث شد آحاد مردم، جریان‌ها و گروه‌ها نسبت به سانحه سقوط بالگرد حاملِ سیدالشهدای خدمت، ابراز تأثر و برای سلامتی ایشان به درگاه خداوند متعال راز و نیاز کنند سلوکی بود که ایشان در امور مختلف از خود نشان می‌دادند و در هر پست و عنوانی که قرار گرفتند یک نجابت تمام عیار را ابراز می‌ کردند.

وی ادامه داد: این نجابت یکی از شاخصه‌های ویژه رفتاری این شهید والامقام بود و همین روحیات باعث شد تا افراد بسیاری پس از ارتباط نزدیک با ایشان، شیفته روحیه و حُسن خلق شهید آیت الله رئیسی شوند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی خادمی بود که نمی‌توانست رنج مردم را تحمل کند، گفت: عموم مردم به رییس جمهور بزرگوار علاقه داشتند از این رو بایستی فضایی را فراهم کنیم تا هر فردی که قصد ابراز این عُلقه و محبت را دارد بتواند احساسات خود را ابراز کند.

برنامه‌ های گرامیداشت ریاست جمهوری کاملا مردمی برگزار شود

وی تأکید کرد: در ادامه مسیر نیز بایستی به نحوی رفتار کنیم تا تجلی این سلوک در مراسمات و برنامه‌های آینده جلوه‌ گر باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه برنامه‌ های گرامیداشت ریاست جمهوری کاملا مردمی برگزار شود، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند که مردم نگران اداره کشور نباشند و هیئت دولت و مسئولین را به کار و تلاش بیشتر سفارش کردند، لذا ضمن تأکید بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب روند جاری کار، کوشش و خدمت رسانی به مردم با قوت ادامه خواهد داشت.

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اصفهان درپی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان در پیامی مشترک شهادت خادم صدیق رییس جمهور شهید و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پیامی مشترک شهادت رئیس جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: عروج آسمانی و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، خدوم و مغتنمِ جمهوری اسلامی، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و شماری از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در حین خدمت به مردم، خبری جانکاه بود که همه ملت ایران را در اندوهی عمیق فرو برد. بی‌شک قلب همه مردم ایران و علاقه مندان به مکتب حضرت روح الله در سراسر جهان از این ضایعه بزرگ جریحه دار و در بهت و حیرت فرو رفت.

در ادامه آمده است: ایشان به راستی مجتهدی آگاه و سیاستمداری بصیر بود که در جلب رضایت الهی و کرنش در برابر فرامین امامین انقلاب و برافرازی رایت اسلام و خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی، سخت کوشانه مجاهدت و مداومت ورزید و در این مسیر الهی نیز به یاران شهیدش واصل گردید.

در ادامه این پیام آمده است: ضایعه فقدان آن خدمتگزار راستین و بی‌ادعای مردم شریف ایران و خادم صدیق درگاه امام رئوف که برای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت بی وقفه به محرومین لحظه‌ای درنگ نکرد و در همین اثنا نیز به وصال الی الله رسید، جز با تفویض و توکل به درگاه الهی التیام نخواهد یافت.

اینجانبان این مصیبت جبران ناپذیر را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌های شهیدپرور اصفهان و نیز به خانواده و وابستگان این شهدای والامقام تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات ایشان را از درگاه پرودگار متعال مسئلت می‌نمائیم.

در ادامه آمده است: راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر در مسیر آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان در سایه هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه ای (دام الله ظله) ادامه خواهد داشت. انشاالله.

۴۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا