پیشخوانعناوین اخبار

روند رسیدگی به پرونده شکایت پرسپولیس از یک بازیکن در فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،«رامین رضائیان »مدافع راست ملی پوش پرسپولیس هشتم تیرماه امسال قرارداد خود را یک طرفه با این باشگاه فسخ و به باشگاه ریزه اسپور ترکیه پیوست.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از وی به دلیل آنکه ۷۰ درصد از رقم قرارداد را دریافت کرده و به نمی تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند، به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفت که اگر رضاییان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، بیش از ۷۰ درصد مبلغ قرارداد را دریافت کرده باشد، این باشگاه می تواند رضایت نامه بازیکن را صادر نکند.
فدراسیون فوتبال در این اطلاعیه نوشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اسناد و مدارک پرداختی خود به را به سازمان لیگ ارائه کرده است و این سازمان پس از بررسی و تایید، اسناد مربوطه را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.
در این اطلاعیه آمده است: در حال حاضر این پرونده در کمیته انضباطی در حال رسیدگی و اخبار منتشر شده در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس به فیفا برای رسیدگی به این پرونده کذب محض است.
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطابق قوانین و مقررات این موضوع را رسیدگی می کند و نتیجه نهایی آن اعلام می شود.

م:ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا