اخبار استان ها

انتخابات در شأن ملت ایران نیازمند مشارکت همگانی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _یکشنبه ششم خرداد _ در نشست شورای آموزش و پرورش تیران و کرون اظهار کرد: فرآیندهای اجرایی انتخابات هشتم تیرماه امسال در این شهرستان آغاز شده و هم‌زمان با ستاد انتخابات کشور برنامه‌ها را پیش می‌برد.

وی افزود: انتخابات حماسه‌آفرین و در شأن ملت ایران نیازمند مشارکت همگانی و تلاش برای حضور حداکثری است که باید در جلسات عمومی روشنگری صورت بگیرد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه ظرفیت ادارات دولتی و خدماتی برای برگزاری انتخابات مثل سال گذشته به‌کار گرفته خواهد شد، تصریح‌کرد: این هم افزایی برای برگزاری با شکوه انتخابات خواهد بود.

محمدی کیا اضافه کرد: از ظرفیت مدارس برای ایجاد شعب رأی‌گیری استفاده می‌شود و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده و با کمک بخشداری مرکزی و کرون و دهیاری‌ها نیازهای مورد نیاز شعب تأمین شود.

وی ادامه داد: سال گذشته تیران و کرون در انجام استعلامات برخط رتبه اول استان اصفهان را کسب کرد و در مشارکت افزایی عمومی موفق بود که در این راستا تجارب گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به پروژه‌های مداس خیرساز گفت: ایجاد انگیزه برای تکمیل پروژه‌ها و آغاز مدارس جدید توسط آموزش و پرورش دنبال شود و اداره کل نوسازی مدارس نیز تعهد خود را برای بهره برداری محیط‌های آموزشی انجام دهد.

محمدی کیا بهسازی محیط مدارس برای آغاز مهر را مهم خواند و اذعان داشت: رنگ‌آمیزی، توسعه زیرساختی و تأمین نیاز مدارس تا مهر با همکاری دیگر ادارات انجام شود.

وی به اوقات فراغت دانش آموزان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نباید از ۹۰ روز تعطیلات غفلت کرد و با همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوع آموزشی، مهارتی و نشاط آفرین ارائه و نوجوانان جذب شوند.

فرماندار تیران و کرون یادآورشد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رشد استعدادها برای اوقات فراغت دانش آموزان با نظرسنجی و برنامه‌های هدفمند پیش برود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا