بازار‌های مالی ، بورس و بانکپیشخوانعناوین اخبار

شرکت گلدشت نمونه اصفهان “زگلدشت “در باره واگذاری زمین و افزایش سود شفاف سازی کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان بورس قرار است تا فردا ۱۰ درصد شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان به عنوان نهمین شرکت جدید سال جاری برای اولین بار عرضه اولیه شود. در این عرضه ۲۰ میلیون سهم از طرف سهامدار عمده واصلی یعنی “شستا” واگذار می شود که شامل ۱۰ میلیون سهم از طریق کارگزاران و ۱۰ میلیون سهم برای معامله گران آنلاین است.

براساس این گزارش، مدیران” زگلدشت” درحالی دیروز جلسه معارفه ایی را برگزار کردند که امروز درباره واگذاری یک زمین و افزایش سود هر سهم شفاف سازی و اعلام کردند: بر اساس صورت جلسه هیات مدیره این شرکت و توافق انجام شده فیمابین این شرکت و سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین (سهامدار عمده) ، زمین واحد گلشهر (منعکس در سرفصل دارایی های نگهداری برای فروش در صورت های مالی) به متراژ ۱۱۳۶۱۴٫۵۱ مترمربع به همراه یک حلقه چاه دارای پروانه بهره برداری به ارزش کارشناسی به مبلغ ۴۴٫۶۵۸ میلیون ریال ، بابت بخشی از بدهی های شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (سود سهام) به آن شرکت واگذار گردید.

با توجه به موارد فوق درآمدهای غیر عملیاتی ( پس از کسر بهای تمام شده) مبلغ ۳۹٫۸۶۲ میلیون ریال افزایش و سود هر سهم پیش بینی سال ۱۳۹۵ نیز به مبلغ ۱۹۹ ریال افزایش می یابد. با عنایت به اثرات مالی با اهمیت قرارداد مزبور بر پیش بینی عملکرد و افزایش با اهمیت درآمدها خواهشمند است در راستای دستورالعمل افشای اطلاعات موضوع به عموم اطلاع رسانی گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا