اخبار استان ها

شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد

محسن حق‌شناس در گفتگویی در قزوین خواستار رسیدگی به وضعیت زمین بازی شقایق و آسفالت آن شد و اظهار کرد: طبق گزارشات متعدد شهروندان وضعیت زمین شقایق اصلاً مناسب نیست و باعث ایجاد گلایه و نارضایتی شهروندان شده است. این زمین ورزشی نیاز به آسفالت دارد و لازم است شهرداری در این خصوص رسیدگی کند.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو خواستار ارائه لوایح مناسبتی گرامیداشت روز معلم شد و گفت: به رسم هر ساله شهرداری قزوین لوایح حمایتی در راستای تجلیل از مقام معلم را دارد و ضرورت دارد تا این گونه لوایح در وقت مناسب به شورا ارائه شود.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین همچنین درباره لایحه اصلاح و متمم بودجه شهرداری قزوین گفت: پرداخت بازار کار که مصوبه شورای شهر را دارد اجرایی نشده، این در حالی است که در روز ۲۹ اسفندماه یک پایه حقوق به عنوان عیدی به پرسنل کارمندی پرداخت شده است.

حق‌شناس با تأکید بر پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار در شهرداری قزوین تصریح کرد: شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورای شهر را در مقابل کارکنان شهرداری قرار داده است، به همین خاطر مدیریت شهری بایستی بودجه و ردیف پرداختی بازار کار را به این لایحه اضافه کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا