اخبار استان ها

فرارسیدن فصل زمستان برای اصفهانی‌ها با بارش برف و باران

لیلا امینی سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار تا اواسط پنجشنبه بر روی مرکز استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت به سبب سکون جو، شرایط انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش دید و کیفیت هوا در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی همچنان مهیا است.

امینی بیان کرد: از اواسط روز پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی از سمت غرب، به تدریج اکثر مناطق استان، شاهد افزایش ابر و بارش برف و باران، گاهی وزش باد، مه آلودگی و کاهش دید خواهند بود و طی روزهای جمعه تا اوایل روز یکشنبه برف و باران ادامه خواهد داشت.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شدت بارش‌ها از اواسط روز جمعه تا اواخر روز شنبه است و در نیمه غربی عمدتاً به شکل بارش برف خواهد بود که می‌تواند منجر به آب گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد شود.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۲ و کمینه فردا صبح منفی ۲ درجه سانتی‌گراد و خوروبیابانک با ۱۶ و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا