تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

فرهنگ شهادت طلبی ضامن بقای استقلال و امنیت کشور است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،   سردار “مهدی معصوم بیگی ” در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم “محسن حججی” اظهار کرد: امروز امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است به برکت خون شهدا و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان غیور اسلام است که با جان خود از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی این مرزوبوم دفاع کردند.

وی کار شهدای مدافع حرم را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: مسلماً اگر این عزیزان در خاک سوریه جان خود را برای دفاع از اسلام و ارزش های آن نثار نمی کردند امروز ما باید در داخل کشور با دشمن می جنگیدیم .

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امروز هزاران جوان مجاهد همچون شهید حججی آماده دفاع از امنیت میهن عزیز اسلامی و کشور امام زمان (عج) هستند گفت: با وجود این جوانان سلحشور و پیروان مخلص ولایت که جزو رویش های انقلاب به شمار می آیند، دشمن جرأت تعرضی به کشور نخواهد داشت.

وی وجود فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان را ضامن استقلال و امنیت کشور دانست و اظهار کرد: آنچه امروز دشمن را از دست درازی به این آب و خاک می ترساند همین روحیه شهادت طلبی است که جوانان ما با الگوگرفتن از قیام امام حسین (ع)و نهضت سرخ عاشورا از پیروزی انقلاب تا به امروز از خود نشان دادند.

این مقام انتظامی ارشد انتظامی استان اصفهان، مادران شهدا را پیروان واقعی حضرت زینب(س) عنوان کرد و گفت: این عزیزان با الگو گرفتن از سیره آن حضرت به همه ما درس صبر و استقامت می دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا