اخبار استان ها

لزوم تسهیل‌گری شهرداری در تحقق «رشد تولید» مسکن

فرزانه کلاهدوزان در گفتگویی اظهار کرد: همچون سال گذشته که اقدامات مهمی در حوزه دانش‌بنیان‌ها انجام شد، برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نیز شوراها می‌توانند اقدامات خوبی انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه تولید مسکن در راستای تحقق بخش «رشد تولید» شعار سال می‌تواند مؤثر باشد، شهرداری می‌تواند تسهیل‌گری کند تا اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز افزایش یابد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در زمینه تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم و حمایت خوبی از دانش‌بنیان‌ها انجام شد، خاطرنشان کرد: یک کارگروه تشکیل و طرحی مطرح شد که برای اجرا و نظارت بر آن، تمام اعضای شورا، به‌ویژه در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان اهتمام داشتند.

وی ادامه داد: شهرداری موظف شد بسیاری از خریدهای بخش‌های مختلف را از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام دهند و از روش‌های نوین استفاده کنند که به قرارداد و تفاهم‌نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز منتج شد.

کلاهدوزان با بیان اینکه وقتی سرمایه‌گذاری در بخش تولید اتفاق بیفتد، مهار تورم را نیز خواهیم داشت، تصریح کرد: در واقع زمانی که سرمایه‌گذاری و مشارکت شهروندان را در پروژه‌های شهری داشته باشیم، می‌توانیم تورم را کاهش دهیم.

وی افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان بالاترین رتبه نظام جمهوری اسلامی شعار سال را انتخاب می‌کنند، تمام نهادها و دستگاه‌ها موظف هستند که طبق آن حرکت کنند، زیرا ایشان چراغ راه را نشان می‌دهند و باید از آن استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اینکه چگونه بتوانیم راهبردها را با شعار سال همسو کنیم، بسیار حائز اهمیت است، لذا می‌توان به‌صورت طرح و لایحه مصوباتی داشته باشیم یا اینکه راهبردی در راستای تحقق آن در نظر بگیریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا