اخبار استان ها

مرحوم حسنی نقش مهمی در حفظ امنیت آذربایجان‌غربی داشت

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در ششمین مراسم سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه فقید ارومیه اظهار کرد: مرحوم شیخ غلامرضا حسنی هم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و هم بعد از پیروزی انقلاب زحمات بسیاری در خصوص حفظ امنیت منطقه کشیدند و این موضوع از یادها نخواهد رفت.

وی افزود: یاد و خاطره این شخصیت با عظمت باید زنده نگه داشته شده و به نسل‌های آینده اقداماتش شناسانده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در دین ما جایگاه شهدا از همه انسان‌ها بالاتر است و وقتی انسان به شهادت رسید به جایگاهی بسیار بالا دست می‌یابد اما در مورد علمای واقعی ائمه اطهار (ع) می‌فرمایند که قلم علمای واقعی از خون شهدا با ارزش‌تر است و مقام علمای واقعی از شهدا در روز قیامت نیز بیشتر است.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت برای مرحوم شیخ غلامرضا حسنی و تجلیل از کسی که حق بزرگی بر استان آذربایجان‌غربی دارد، تجلیل از معارف دین و اهل بیت عصمت و طهارت است.

به گزارش سرمایه گستران، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه امروز با حضور چندین هزارنفری مردم از شهرهای مختلف استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در مرقد مطهر ایشان برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا