شهر و جامعهعناوین اخبار

ویژه برنامه میلاد امام محمد باقر(ع) در آران و بیدگل ونطنز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد امام محمد باقر(ع) ویژه برنامه ای در آستان مقدس امامزاده سلطان حسین (ع) ابیازن شهرستان نطنز برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این ویژه برنامه در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه مصادف با ۲۹ جمادی الثانی و با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه افزود: سخنران این مراسم معنوی نیز حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهر نطنز و مداح اهل بیت(ع) این برنامه شیخ جواد قاسمی بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه بیان کرد: این امامزاده بزرگوار نسب شریفشان به حضرت امام هادی (علیه السلام) می رسد و حرم مطهر وی نیز در شهرستان نطنز، بخش مرکزی، دهستان کرکس، روستای ابیازن (۲۵ کیلومتری نطنز) واقع شده است.

جشن میلاد امام محمد باقر (ع) در آران و بیدگل برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان اظهار داشت: ویژه برنامه جشن میلاد امام محمد باقر (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در شب میلاد حضرت در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این آیین معنوی جمعه، ۲۰ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با مولودی خوانی ذاکرین اهل بیت (ع) در شبستان آیت الله عاملی (ره)اجرا گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در ادامه افزود: همچنین در ماه مبارک رجب برنامه هایی همچون؛ برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری آیین دعای کمیل و ندبه از جمله برنامه هایی هستند که در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان در ادامه افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا