تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

پیام تبریک مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین صادقی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ، صادقی طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

خدمت به خلق، خدمت به خداست. “امام خمینی”

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار خادمینی است که در فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی ایشان «عبادت به جز خدمت خلق نیست» و چه زیبا می توان شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر را مصداق عینی این مجاهدت مومنانه در دهه های اخیر یافت.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌ پیمان شوند.

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. از آن‌ جا که کارگزاران و کارمندان هر کشور نقشی اساسی در شکوفایی و پیشرفت آن کشور دارند، از این رو، شایسته است آنان هم‌ گام با توسعه‌ روزافزون علمیِ جهان، به بالندگی و رشد علمی برسند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران خودم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا