پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

کاهش مشکلات اقتصادی با توسعه آموزش های فنی و حرفه ای

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، طی نشستی ابوطالب جلالی مدیر کل استان، محمد خامه رئیس مرکز بوئین میاندشت با ماشاء اله طحانیان زادهفرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

طحانیان ضمن قدردانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای  برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم منطقه که از طریق کشاورزی امرار معاش می کنند، بسیار حائز اهمیت است و می تواند علاوه بر کمک به آنها در جهت برون رفت از این رکود افزایش بهره وری کار را همراه داشته باشد.

در ادامه جلالی بیان داشت: این بنگاه آموزشی توانسته است با تنوع بخشی و درک صحیح از مطالبات محیط های کسب و کار برنامه های آموزشی را متناسب با مزیت های منطقه در قالب تنظیم سند مهارت که برگرفته از قابلیت ها و نیازسنجی های آموزشی با ملاحظات آمایشی و توانمندسازی و کارآفرینی است را برای افراد پیش ببرد تا مهارت آموختگان به نوعی در کارگاه آموزشی، تولید نیز داشته باشند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: با تشکیل کمیته مهارت و افزایش تعاملات ادارات در شهرستان بازتاب آموزشهای فنی و حرفه ای چشمگیر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا