بازار‌های مالی ، بورس و بانک

شناسایی و دستگیری سارقان کارت‌های عابر بانک در کاشان

‏‎ به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرنگار مهر سرهنگ ایرج کاکاوند شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کارت عابربانک از افراد سالخورده و کودکان در سطح معابر به ویژه جلو بانک‌ها و سوپرمارکت‌های شهر کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و شبانه روزی متوجه انجام سرقت توسط دو نفر سارق غیربومی شده و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی موفق شدند سارقان را داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده اعتراف کردند با پرسه زنی در اطراف دستگاه‌های عابربانک و انتخاب سوژه‌های مورد نظر که افراد سالخورده بودند، قبل از استفاده از دستگاه عابربانک به آنها مراجعه و اعلام کمک می‌کردند و پس از انجام آن، کارت را سریعاً با یک کارت مشابه عوض و پس از ساعتی حساب اشخاص را خالی می‌کرد‏ند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان همچنین در ادامه بازجویی به انجام سرقت و تعویض کارت عابربانک از کودکانی که جهت خرید به سوپرمارکت‌های سطح شهر مراجعه می‌کردند اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه تاکنون سارقان به انجام ۹ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: از شهروندانی که با این روش مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست جهت پیگیری پرونده به پلیس آگاهی شهرستان کاشان مراجعه نمایند.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا