اخبار استان ها

حضور پرشور مردم در روز قدس نشانگر بلوغ فکری و وجدان‌های بیدار مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از ایلام، حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: روز قدس این حضور مردم وصف ناشدنی است و این گویایی بلوغ فکری، وجدان‌های بیدار مردم ایران اسلامی است که همگام با سایر مردم دنیا پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «حضور مردم سراسر دنیا در روز جهانی قدس در هفته آخر ماه مبارک رمضان چشمگیر تر از سال‌های گذشته خواهد بود، امروز مردم ایلام و ایران اسلامی به واسطه وجدان‌های بیدارشان و بصیرتی که دارند با حضور خود بار دیگر از ظلم و ستم استکبار جهانی، رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کردند».

استاندار ایلام با بیان اینکه مردم ایران اسلامی این همه ظلم و ستم و بیدادگری نظام سلطه و استکبار جهانی را بر نمی‌تابند، ادامه داد: کمترین کمک به مردم فلسطین در شرایط فعلی حضور باشکوه، حماسی و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی و اعلام انزجار از جنابات اسرائیل خبیث و آمریکای جنایتکار است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه همه ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: کمترین کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه همین ندا و فریادهای استکبارستیز و ظلم ستیزی است که با همراه با سایر ملل دنیا هم آوا می‌شود و بزرگترین ضربه را بر پیکره پوشالی رژیم غاصب، جعلی و کودکش صهیونیستی می‌اندازد.

منبع: فارس

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا