اخبار استان ها

تلاش بی‌وقفه مدیران شهری سیرجان برای توسعه فضای سبز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، حسن خدامی‌پور امروز – چهارشنبه، شانزدهم فروردین‌ماه – در دیدار با فرماندار سیرجان اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، اقدامات شورا و شهرداری سیرجان در تمام حوزه‌ها با تلاش‌های شبانه‌روزی ادامه دارد و رضایت نسبی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی سیرجان را دومین شهر بزرگ استان کرمان دانست و افزود: بیش از ۷۰ درصد فضای سبز شهری قابل استفاده نبود اما اکنون با همت و تلاش بی‌وقفه شهرداری و شورا در حال بهره‌برداری و دسترس استفاده عموم شهروندان قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیاری در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

در ادامه نایب رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان هماهنگی و همکاری فرمانداری با شورا و شهرداری را ستودنی توصیف کرد و گفت: همکاری فرماندار و معاونین وی در تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و تأیید و تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قابل تقدیر است و تداوم این روند همکاری زمینه تسریع در ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان را بیش از پیش فراهم می‌کند.

آسفالت و توسعه فضای سبز، دغدغه اصلی شهروندان

امین صادقی افزود: آسفالت و توسعه فضای سبز شهری یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است، بنابراین در رأس تمام فعالیت‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود و استمرار این روند توسعه شهری را به دنبال دارد.

همچنین شهردار سیرجان با تبریک سال نو و تقارن ماه پر فضیلت رمضان، اظهار کرد: حمایت‌های ویژه و بی‌دریغ فرماندار و معاونین وی در تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و تصویب و ارسال بودجه امسال از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی‌اکبر کریمی‌پور ادامه داد: امید می‌رود این روند رو به رشد در سال جدید نیز با همکاری بیش از پیش انجام شود.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان نیز ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین و تبریک سال نو، گفت: تمام نهادهای خدمت‌رسان باید با مجموعه شهرداری هماهنگی داشته باشند تا دچار مشکل و دوگانگی در اقدامات فعالیت‌های شهری نشوند و با هم‌فکری در راستای چشم‌انداز پیش‌بینی شده حرکت کنیم.

علی یعقوبی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید، تصریح کرد: همه مدیران و مسؤولان شهرستان باید کمک کنند و با هم‌فکری و همدلی نسبت به تحقق شعار امسال گام بردارند و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم زمینه اشتغال و تولید را در شهرک‌های صنعتی و معادن فراهم کنند.

فرماندار ویژه سیرجان گفت: شهرداری در ایام نوروز امسال اقدامات شایسته و قابل توجهی را در استقبال از بهار و میزبانی از مسافران نوروزی انجام داد و کارنامه قابل قبولی را از خود به جای گذاشت که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در بازدید از کمپ‌های نوروزی و پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر میزان رضایت قابل قبولی را از شهروندان و مسافران شاهد بودیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا