اخبار استان ها

استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، علی فرمانی بعدازظهر امروز -یکشنبه شانزدهم اردیبهشت- در مراسم آغاز بهره‌برداری از فاز سوم محور نسیم شمال و ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی‌بوس شهری قزوین اظهار کرد: با برپایی نشست‌های تعاملی شاهد بهره‌برداری از کمربندی «پیامبر اعظم (ص) – آیت‌الله باریک‌بین» در سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه امروز با تکمیل فاز سوم کمربندی نسیم شمال خدمت مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد شد، گفت: همچنین احداث تقاطع غیر همسطح «دفاع مقدس-نسیم شمال-اقبالیه» هم در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار گرفت و فروردین‌ماه امسال کلنگ این طرح به زمین زده شده و امیدواریم طی دو سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس پارلمان شهری قزوین اضافه کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمتگزاری در پارلمان محلی بتوانیم با مشورت و همفکری با نخبگان، متخصصان و سلایق مختلف در مدیریت شهری، اتفاقات خوبی را برای شهر قزوین رقم بزنیم.

فرمانی از همراهی و همدلی تمامی مسؤلین از جمله شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه فاز سوم کمربندی نسیم شمال قدردانی کرد و گفت: هر کجا با همدلی و وحدت کارها انجام شده موفق بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: سرلوحه امور در شورای شهر قزوین استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و در مدت باقی‌مانده از عمر شورای ششم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان تصریح کرد: در یک‌سال باقیمانده عمر شورای ششم تلاش خواهیم کرد تا با همدلی و همراهی مدیریت شهری قزوین طبق سیاست‌های بودجه ۱۴۰۳ در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی مناسبی را داشته باشیم و در جهت توسعه شهر گام‌های بلندتری را برداریم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا