تکنولوژی

جشن اولین سالگرد ازدواج بروکلین بکهام در توکیو!

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، بروکلین بکهام که هیچوقت فرصتی برای ابراز علاقه به همسرش را از دست نمی‌دهد این بار به مناسب اولین سالگرد ازدواجشان همسرش را مورد تحسین قرار داده است.

بروکلین بکهام در حالی که آخر هفته عاشقانه‌ای را با همسرش به مناسب اولین سالگرد ازدواجشان سپری می‌کند، خانم بازیگر را مورد تحسین و تمجید قرار داده است.

این زوج که در سال گذشته ازدواج خود را جشن گرفتند تعطیلات عید پاک خود را در توکیو می‌گذرانند.

در یکی از عکس‌هایی که این زوج از مسافرت عاشقانه خود به اشتراک گذاشته‌اند می‌توان بروکلین و نیکولا را دید که در خیابانی شلوغ در توکیو یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند.

بروکلین بکهام از اولین کسانی بود که زیر این پست همسرش نظری ثبت کرده است. او برای ابراز علاقه به همسرش نوشت: «صمیمی‌ترین دوست من. عشق زیبای من خیلی دوستت دارم.»

جشن سالگرد در روز عید پاک!

این زوج در حالی به مسافرت رفته‌اند که بر طبق شایعات خانواده بکهام را برای جشن گرفتن عید پاک به خانه خود دعوت کرده بودند. به گزارش وقت صبح این مهمانی در خانه پدری نیکولا، عمارتی در پالم بیچ به ارزش ۹۴ میلیون دلار، برگزار شده است.

شایعاتی مبنی بر جدال و اختلاف میان دو خانواده مشهور بکهام و پلتز از مراسم ازدواج مجلل این زوج آغاز شده‌اند.

دلیل اصلی این شایعات لباس عروسی نیکولا بود! در حالی که او به طور عمومی علاقه خود به پوشیدن لباسی از برند مشهور مادرشوهرش را اعلام کرده بود اما به نظر می‌رسید ویکتوریا بکهام با این تصمیم موافقت نکرده بود!

با این وجود به نظر می‌رسد این خانواده به صلح رسیده باشند و عید پاک را در کنار یکدیگر جشن گرفته باشند.

منبعی نزدیک به نیکولا و بروکلین اعلام کرده است: «این زوج چند روز گذشته را در توکیو گذرانده‌اند با این حال آن‌ها قصد داشتند تا خانواده‌های خود را به مناسبت عید پاک در کنار یکدیگر جمع کنند و این گونه اولین سالگرد ازدواجشان را جشن بگیرند.»

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا