اخبار استان ها

مدیریت شهری اصفهان پارکینگ شکوه را تعیین تکلیف کند

مجید عموچی در گفتگویی با بیان اینکه اقدامات خوبی در مورد پارکینگ‌های سطح شهر اصفهان انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به تقاضای زیادی که برای پارک خودرو در این پارکینگ‌ها وجود دارد و با نزدیک شدن به ایام نوروز، ظرفیت آن به سرعت تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به پارکینگ شکوه در مجاورت ایستگاه متروی کاوه افزود: برخی شهروندان برای ادامه سفر خود به سمت جنوب شهر، خودروی خود را در این پارکینگ، پارک و از مترو استفاده می‌کنند.

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش دیگر مشکل تکمیل ظرفیت این پارکینگ‌ها به اشتراکات آن نیز مربوط می‌شود، تصریح کرد: پارکینگ شکوه ۶۰۰ واحد ظرفیت دارد و مانند پارکینگ‌های دیگر بلافاصله تکمیل می‌شود که بخشی از این مشکل مربوط به اشتراکات آن است لذا با توجه به تقاضاهای زیاد شهروندان برای استفاده از این پارکینگ، نیازمند توجه ویژه‌ای از سمت شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری است.

عموچی با اشاره به اینکه پارکینگ شکوه از امکانات اولیه برخوردار نیست و بحث‌های زیادی در مورد آن مطرح شده است، گفت: این پارکینگ در واقع کارخانه شکوه بوده است که مورد تملک شهرداری قرار گرفته و پس از واگذاری به نهاد دیگر، به‌دلیل اینکه مشکل کاربری داشته، در نهایت به پارکینگ تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در مورد پارکینگ شکوه وجود داشته است، در حال حاضر طبقاتی کردن پارکینگ روبه‌روی ترمینال کاوه مطرح و در دست طراحی است؛ این پارکینگ حدود ۱۵۰ واحد ظرفیت دارد و قرار است چند طبقه زیرین برای آن نیز احداث و در واقع سه‌سطحی شود که با این کار بتوان ظرفیت آن را افزایش داد اما شرایطی که در حال حاضر زمین پارکینگ شکوه دارد به لحاظ ابعاد و شکل زمین بسیار مناسب‌تر است و می‌تواند نقطه حمل‌ونقلی خوبی باشد.

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ شکوه یکی از پارک‌سوارهایی است که شهروندان تمایل دارند به‌منظور استفاده از مترو، خودرو خود را در آنجا پارک و به مرکز شهر یا مراکز تجاری روند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا