عناوین اخبار

مظلومی: امیدوارم در هفت دیدار آینده تیم ها مقابل ما فوتبال بازی کنند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،پرویز مظلومی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل برابر پدیده مشهد افزود: برخلاف آن چه که سرمربی تیم پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار اعلام کرده بود که برای پیروزی مقابل ما بازی می کنند، اما این تیم در دیدار امروز تنها به قصد گرفتن امتیاز آمده بود اما در عین حال برای تیم حریف و کادر فنی پدیده مشهد احترام قائل هستم.
وی با اشاره به مصدومیت روزبه چشمی گفت: او را برای گرفتن عکس ام آر آی به بیمارستان بردند و جابر انصاری هم دچار کشیدگی عضله شده است.
مظلومی در خصوص کارت زرد مهدی رحمتی نیز خاطر نشان کرد: برخی از اخطارها را بیهوده دریافت کردیم که باید در این خصوص با بازیکنان صحبت کنم.
وی اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بازی خوبی را انجام دادند که فقط گل نزدند و در این دیدار حتی موقعیتی نیز به حریف ندادیم و تیم پدیده به نوعی اتوبوسی دفاع کرد.
سرمربی تیم استقلال تهران ادامه داد: دو تعویض ما به دلیل مصدومیت بازیکنان انجام شد و به طور طبیعی مربیان تعویض سوم را با احتیاط انجام می دهند اما ما مجبور شدیم که ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی تعویض سوم را انجام دهیم.
وی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: قرار شده درباره داوری دیگر صحبت نکنم اما سئوال من این است که این دیدار فقط ۴ دقیقه وقت اضافه داشت؟ امیدوارم در همان برنامه ای که زمان می گذارند تا وقت اضافه را به صورت دقیق نشان دهند، برای دیدار استقلال و پدیده نیز این کار را انجام دهند و در آن صحنه مشکوک نیز به من اطلاع داده اند که توپ از داخل دروازه بیرون آمده است.
مظلومی در خصوص اینکه تساوی استقلال به سود حریفان است، گفت: ما باید دیدارهای خودمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و کاری به حریفان نداریم و خوشحالم سال ۹۴ برای ما با صدرنشینی تمام شد.
دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه) با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا