اخبار استان ها

حمله سپاه به اسرائیل مسیر تاریخ را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در دیدار با جامعه دانشگاهی استان قزوین، اظهار کرد: خدا را شاکریم که به ملت ایران این توفیق را عنایت کرد که دل مسلمانان را با رمز محمد رسول الله (ص) روشن کند که این اقدامات قاطع سپاه برای تنبیه اسرائیل غاصب بود.

وی اضافه کرد: این پاسخ قاطع در پاسخ به جنایات رژیم غاصب اسرائیل بود که با جنایات خود دل مسلمانان عالم را شکست و به ویژه برای غزه عزیز که بیش از ۲۰۰ روز دنیا این جنایات را تماشا کرد و این مظلومان در شرایط سختی به سر بردند، تحمل کردند و ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با یادآوری اینکه اهداف این عملیات به تفصیل بیان می‌شود، گفت: اما آنچه اتفاق افتاد اراده خداوند متعال بود و به فرموده امام راحل وقتی با هم باشیم صدایمان بلند می‌شود.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: دیشب یک دست از محور مقاومت روی ماشه بود، این دست از ایران، لبنان، یمن، سوریه، عراق و تمام کشورهای محور مقاومت بود و به اراده فولادین جبهه مقاومت باید تعداد این موشک‌ها و پهپادها محاسبه شود.

وی یادآور شد: این موشک‌ها را عماد مغنیه، مجاهدان سوری و فلسطینی وعده داده بودند و همه در کنار هم به وظیفه خود عمل کردند و با دعای پرمحبت ملت ایران و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، موشک‌ها به مقصد رسید. پس از اشغال غاصبانه فلسطین توسط اسرائیل چنین پاسخی در مخیله آنها نمی‌گنجید، اما با این حمله پهپادی و موشکی مسیر تاریخ را تغییر دادیم.

فرمانده سپاه قزوین با بیان اینکه صهیونیست‌ها عادت کرده بودند که در پاسخ به تجاوزاتشان چند موشک بخورند، گفت: اما تصمیم دیشب احمق‌ها را شوکه کرد؛ چرا که آسمانشان را غیرقابل نفوذ می‌دانستند و اینها همه یک پاسخ معدود بود.

سردار آتانی افزود: اگر مبدأیی بر علیه ایران و جبهه مقاومت خطایی بکند، پاسخی قاطع‌تر خواهد دید و این پاسخ فقط کف تکنولوژی‌های فرزندان شما بود و قطعاً خطایی از سوی آنها سر بزند، اهداف ما خواهند شد.

وی ضمن دعوت همگانی به قدردانی از ظرفیت‌های موجود به ویژه نعمت اتحاد و در کنار یکدیگر بودن ادامه داد: ما از سلسله شهیدان هستیم و وظیفه داریم این رسالت را به نسل امروز و آینده برسانیم. دیشب دل مظلومان غزه شاد شد، خوشحالی آنها ما را خوشحال می‌کند و قطعاً این شادی ادامه دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا