اخبار استان ها

ساخت‌وساز و ترافیک دغدغه‌های مهم شهروندان مبارکه است 

عبدالله وکیلی در گفتگویی اظهار کرد: شهروندان مبارکه مباحث و موضوعات مختلفی را از طریق نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر پیگیری می‌کنند که مهمترین این موارد ساخت‌وسازها و مباحث شهرسازی، صدور پروانه‌های ساختمانی است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از اول هفته تا آخر هفته پاسخگوی شهروندان و پیگیر رفع مشکلات آن‌ها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه همه اعضای شورای ششم این شهر دغدغه رسیدگی به مشکلات شهروندان را دارند، تصریح کرد: در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بودن هنر بزرگی است و خدمت به آن‌ها در سنگر شورای اسلامی شهر یکی از مهمترین انگیزه‌های حضور بنده در دوره ششم فعالیت این نهاد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نقطه قوت شورای اسلامی شهر مبارکه این است که همه اعضا دغدغه خدمت به مردم را دارند، گفت: دغدغه خدمت به شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها از فاکتورهای بسیار مهم در عملکرد شورای اسلامی شهر مبارکه است که موجب شده یک سری کارهای عمرانی در این شرایط دشوار مالی توسط شهرداری انجام شود.

وکیلی با اشاره به اینکه دغدغه ما افزایش رضایتمندی مردم و شهروندان بوده است، اضافه کرد: فعالیت‌های عمرانی در طول فعالیت شورای ششم مبارکه پیشرفت خوبی داشته است، البته شهروندان باید در این زمینه قضاوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری شهردار مبارکه و پشتیبانی از اعضای شورای اسلامی شهر به‌زودی سامانه سرای ۱۰ راه‌اندازی خواهد شد و با ارائه این خدمت از مراجعه شهروندان به شهرداری و اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا