اخبار استان ها

رودخانه بالیخلی‌چای ساماندهی شود – سرمایه گستران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، ابراهیم صفری امروز _دوشنبه پانزدهم اسفند_ در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۲ معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل اظهار کرد: آزادسازی حریم پل آقاباقر ضروری است و رودخانه بالیخلی چای جاذبه‌ای گردشگری برای استفاده عموم شهروندان و گردشگران است.

وی با بیان اینکه شهرداری باید اعلام کند که برای ساماندهی این رودخانه چند درصد از عملیات عمرانی انجام شده است، افزود: درخواست اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار اردبیل ساماندهی رودخانه بالیخلی‌چای در میانه شهر است که می‌توان بودجه این پروژه را تا دو برابر افزایش داد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: احداث ایستگاه آتش‌نشانی باید به تناسب جمعیت باشد و شهرک جدید نیایش می‌تواند مکان مناسبی برای احداث این ایستگاه باشد.

وی افزود: بیش از دو سال است که حریم پل آقاباقر آزادسازی نشده و آسفالت‌ریزی معبر کنار پارک گلمغان ناقص مانده است، لذا از مدیران مناطق و سازمان‌ها درخواست می‌کنم از تمام کوچه‌ها و معابر شهر بازدید کنند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

مکان‌یابی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مطالعه شود

زهرا قدیمی، عضو شورای شهر اردبیل نیز در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۲ این شهر با بیان اینکه باید درباره مکان‌یابی راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مطالعه شود، گفت: طراحی و ساخت ایستگاه‌های هشت و ۹ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باید همراه با مطالعه برای مکان‌یابی دقیق باشد و بودجه و ردیف اعتبار هر کدام از تقاطع‌های غیرهمسطح نیز جداگانه مشخص شود.

وی ادامه داد: المان وحدت پروژه غیرعادی یا فضایی نیست که نتوان آن را به اتمام رساند و تکمیل آن نیاز به عزم جدی مسئولان و تزریق اعتبارات مورد نیاز دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا