اخبار استان ها

توسعه امکانات ورزشی در دستور کار مدیریت شهری است

داوود گودرزی در گفتگویی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در عسگران، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی قدیمی در شهر عسگران بوده که توجه به احیای آن و توسعه فرهنگی این ورزش مورد توجه است.

وی افزود: زورخانه شهر عسگران برای این ورزش در بافت فرسوده احیا شده و برنامه‌ریزی برای جذب ورزشکار جدید در برنامه مدیریت شهری است تا با همکاری مسئولان ورزشی و هیئت ورزش‌های باستانی این مهم محقق شود.

شهردار عسگران با بیان اینکه توسعه امکانات ورزشی شهر مورد توجه است، تاکید کرد: جانمایی امکانات ورزشی و جاده سلامت در بافت قدیمی و فرسوده شهر انجام شده است تا با احیای این بافت، وسایل ورزشی نصب و به ورزش‌های قدیمی و نرمش صبحگاهی پرداخته شود.

گودرزی توجه به سلامت شهروندان را مهم دانست و اضافه کرد: ورزش یکی از مؤلفه‌های دستیابی به سلامت شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی است، در این راستا برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است، اما به همکاری دستگاه‌های اداری به ویژه ورزش و جوانان نیاز داریم.

وی احداث سالن ورزشی جدید و بهسازی امکانات قبلی را مهم دانست و گفت: کمبود سرانه ورزشی در این شهر باید جبران شود تا علاوه بر بهره‌برداری شهروندان از این امکانات، بخشی از روستاها نیز از سالن و امکانات ورزشی این شهر در بخش کرون استفاده کنند.

شهردار عسگران تاکید کرد: عزم مدیریت شهری توسعه زیرساخت‌ها متناسب با نیاز شهروندان همانند امکانات فرهنگی، ورزشی و هنری است.

وی گفت: احداث یک باب زمین چمن مصنوعی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در راستای توسعه ورزش است.

به گزارش سرمایه گستران، عسگران در بخش کرون شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا