اخبار استان ها

توزیع ۲۵۰ بسته لبخند مادری در کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۲۵۰ بسته لبخند مادری در کهگیلویه و بویراحمد 1

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، ابوذر صناعی، عصر امروز _یکشنبه، بیست‌وسوم اردیبهشت_ در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال گذشته ۲۵۰ بسته لبخند مادری به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند اعطا شد.،

وی افزود: شش فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند مادری (۴۰ قلم‌کالا) به ازای هر فرزند، کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به ازای هر فرزند و تأمین پوشک مورد نیاز هر فرزند به مدت شش ماه به خانواده‌های که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزندان سه قلو و چهارقلو شدند، اقدام دیگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع ۱۱ هزار و ۹۰۰ عدد پوشک ویژه نوزادان تازه متولد شده در میان جامعه هدف در راستای رسالت اجتماعی بنیاد برکت انجام شد.

وی با اشاره به اهدای ۴۰ بسته حمایتی پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند، تصریح کرد: یک هزار و ۱۵ زوج نابارور شناسایی و جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه درمان ناباروری به بانک معرفی شدند.

صناعی با بیان اینکه طرح حمایتی لبخند مادری به ۴۰ دانشجویی که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شدند اعطا شد، خاطرنشان کرد: اهدای ۱۰۰ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه و سپرده بلندمدت و وام قرض‌الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ صاحب فرزند شدند از دیگر اقدامات ستاد است.

وی در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد در هفته جمعیت امسال، گفت: برگزاری پویش لبخند مادری به صورت استانی و شهرستانی جهت تجلیل از خانواده‌ای که دارای سه فرزند و بیشتر هستند و برپایی خیمه‌های ایران جوان در مکان‌های شلوغ و پر تردد توسط گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی فعال در حوزه جمعیت در این هفته پیش‌بینی شده‌است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم حمایت از اجرای طرح‌های بومی و پیشنهادی فعالین و گروه‌های مردمی با محوریت حوزه جمعیت تاکید کرد و افزود: در حوزه هنر و رسانه، از فیلم‌های کوتاه، کلیپ، آثار هنری (شعر، سرود، تبلیغ در فضای مجازی و…) با موضوعات جمیعتی که توسط گروه‌های مردمی تهیه و پخش شود حمایت خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا