اخبار استان ها

مدیریت شهری تیران آماده برپایی راهپیمایی روز قدس

رضا ناهی در گفتگویی ضمن دعوت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و تشکر از مشارکت مردمی در صحنه‌های مختلف، اظهار کرد: روز قدس سرمایه بزرگی برای جهان اسلام و مظهر همدلی و عشق به همنوعان در میان مسلمانان است.

وی افزود: صدا و ندای حق طلبی در جهان اسلام هیچ‌گاه خاموش نشده است و بی تفاوتی در این مکتب با گنجینه عظیم مدرسه عشق امام حسین (ع)، جایی ندارد.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه مسلمانان همواره جویای احوال مسلمانان هستند و هیچ گاه نسبت به مظلومان عالم بی توجهی نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: این روحیه و نگرش انسانی در میان ایرانیان مشهود است.

ناهی ادامه داد: ندای خروشان ایرانیان برای آزادی خواهی، عدالت‌طلبی و حمایت از مظلومان در روز قدس جهان را فراگیر کرده است و حکومت پوشالی دشمنان به ویژه اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار را به لرزه خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه فریاد ظلم‌ستیزی در راهپیمایی روز قدس ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ تاریخی خواهد شد، این حضور حماسی را مقدمه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت دانست و اضافه کرد: مدیریت شهری تیران به این مناسبت تزئینات شهری را انجام داده و تلاش کرده است مدل‌های جدید و برگرفته از تصاویر مردمی و مطالب نو را در وصف آزادسازی قدس منتشر کند.

سرپرست شهرداری تیران تصریح کرد: تدابیر و پشتیبانی از مراسم راهپیمایی با حضور ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تأمین ایمنی مراسم و ارائه خدمات شهری انجام شده است.

ناهی گفت: شهروندان تیران مشارکت خوبی در صحنه‌های مختلف داشته‌اند، همواره با روحیه اجتماعی و مشارکت جویی به دنبال گره‌گشایی از جامعه بوده‌اند و غیرت دینی و اعتقادی آنها همراه با روحیه دشمن‌ستیزی حماسه‌آفرین می‌شود.

وی افزود: همکاری و همدلی به وجود آمده در میان جوامع اسلامی مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌خواهی در جهان خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا