پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پروژه های عمرانی منطقه ۱۲ با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به بهربرداری می رسد

به گزارش سرمایه گستران اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی ، خدماتی و ورزشی در مجموعه ورزشی حضرت امیر المونین (ع) در منطقه ۱۲ به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) برگزار می شود.

مجموعه ورزشی چند منظوره امیرالمونین (ع)  به مساحت ۶ هزار متر مربع با زیر بنای ۲هزار و ۶۰۰ متر دارای سالن سرپوشیده ، زمین چمن مصنوعی روباز، سالن ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، اتاق مربیان، اتاق اورژانس و مراقبت های پزشکی  و قابل استفاده همزمان چهار گروه جهت ورزش های متفاوت با هزینه ای با لغ بر ۵۲ میلیارد ریال از طرح هایی است که فردا در اختیار شهروندان منطقه ۱۲ قرار می گرد.

همچنین  همزمان با ولادت امام حسن عسگری (ع) بوستان کوی مهدیه با مساحت ۲۷ هزار متر مربع با دارا بودن زمین ورزشی روباز ، مسیر دوچرخه سواری و محل ورزش همگانی با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

خیابان شهید آریا نژاد و خیابان حکمت با هزینه ای به ترتیب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ساماندهی و احداث خیابان های مینو، گلزار شهدای عاشق آباد، نوآوران و پیاده ساروسازی ضلع غربی خیابان کاوه با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال  از دیگر طرح هایی است که همزمان با برگزاری جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

  همچنین همزمان با بهره برداری از چندین طرح عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۲ عملیات اجرایی پروژه مشارکتی تجاری اداری شهید علیخانی دارای هفت طبقه تجاری، اداری و چهار طبقه پارکینگ به مساحت ۲۲۱ هزار متر مربع با برآورد هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در منطقه ۱۲ آغاز می شود.

گفتنی است؛  مراسم افتتاحیه بهره برداری از پروژه های عمرانی ، خدماتی و ورزشی در منطقه ۱۲ همزمان با برپایی جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) در ورزشگاه چند منظوره امیرالمونین (ع) با حضور مدیران، مسئولان شهری و استانی اصفهان برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا