اخبار استان ها

آغاز عملیات احداث مجتمع چندمنظوره فرهنگی شهر

حسن رحیمی در گفتگویی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ با رقم ۳۰ میلیارد تومان بسته شده بود که حدود دو برابر تحقق یافته و ۷۳ درصد در بخش عمرانی و ۳۷ درصد در بخش جاری هزینه شده است؛ اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دستگرد بر مبنای رقم ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

وی با بیان اینکه تمرکز مدیریت شهری در سال جاری بر طرح‌های عمرانی است، افزود: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سال جاری شهرداری، آغاز ساخت مجتمع چند منظوره فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع است.

شهردار دستگرد خاطرنشان کرد: این طرح با هدف تبدیل دستگرد به قطب تئاتر شهرستان برخوار انجام می‌شود و تلاش داریم تا پایان دوره ششم به اتمام برسد.

رحیمی تاکید کرد: هیچ‌یک از املاک شهرداری سند نداشت که با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بعضی از املاک سنددار شد و مابقی در حال صدور است.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم پس از ۱۷ سال طرح پمپ بنزین، سی‌ان‌جی و گازوئیل شهرداری تعیین تکلیف شد و در حال وصول مطالبات شهرداری هستیم.

شهردار دستگرد افزود: سال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف با هزینه ۵۰ میلیارد تومان در سطح شهر اجرا شد که بعضی تکمیل شده است و بعضی دیگر در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش سرمایه گستران، دستگرد یکی از شهرهای استان اصفهان است که در بخش مرکزی شهرستان برخوار قرار دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا