پیشخوانعناوین اخبار

چهره های جنجالی نقل و انتقالات فوتبال ایران چه کسانی بودند؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، با هم نگاهی به چهره های جنجالی نقل و انتقالات تا اینجای کار می اندازیم:

۱- کمتر بازیکنی در فوتبال داشته ایم که با تیم رقیب مذاکره کند اما به تیم دشمن برود.کاوه با پرسپولیس شروع کرد اما در نهایت باپیراهن آبی عکس انداخت… در این میان خبرهایی هم مطرح شد که از قطر،اتریش و دانمارک پیشنهاد دارد اما در نهایت پیراهن آبی پوشید ولی جنجالی ترین انتقال فصل را به خود اختصاص داد.

۲- نوع انتقالش به ترکیه بسیار جنجالی شد و او را یک شبه از بازیکن محبوب به منفور تبدیل کرد.طارمی یک جای کار اشتباه کرد وقتی گفت می روم همه قبول کردند اما وقتی حرف از بازگشت زد و نیامد کار را به انتقال جنجالی کشید .البته بخشی از جنجالی شدن این انتقال هم به رفتار کاوه رضایی بر می گردد.

۳- نفر سوم و با درصد ۸۰ رامین رضاییان است.بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد داشت و با آن پشت کرد و قرارداد را یک طرفه فسخ کرد و به ترکیه رفت.اوباعث جدایی طارمی هم هست . رضاییان کاری کرد کمتر از کاوه و طارمی نبود اما چون از آنها بازیکن مهم تری نیست درصدش از آنها پایین تر است.

۴- سجاد شهباز زاده به ناگهان استقلال را ترک کرد و به ترکیه رفت … کار او هم مثل رضاییان است اما سر و صدا نکرد چون تماشاگر استقلال حواسش به خریدهای جدید است و زمان برای شهباز زاده ندارند.

۵- حسین کنعانی زاده بازیکنی که همه او را بازیکن پرسپولیس می دانستند به ناگهان سر از استقلال در آورد. انتقال او یک گاف مدیریتی کامل بود که اگر در یک ساختار حرفه بود بسیاری از کار برکنار می شدند.یک نفر در باشگاه پرسپولیس در طول این مدت نمی دانست که این بازیکن ملی پوش قراردادش تمام شده است. چه کاری مهم تر از این؟! همین سهل انگاری باعث شد تا انتقالی بزرگ رقم بخورد.

۶- تکلیفش را از ۶ماه قبل مشخص کرده بود…علاقه اش به استقلال حتی اجازه نداد با تیم دیگری مذاکره کند. فقط پیشنهادی از قطر کمی وسوسه اش کرد… می گویند او گران ترین بازیکن لیگ است.

۷- انتقال محمد ابراهیمی به تراکتورسازی جنجالی نشد چون گسترش فولاد مقابل رفتارهای تراکتورسازی سکوت می کند.بین مدیر دو باشگاه ها قرار شد تراکتورسازی به ابراهیمی پیشنهاد ندهد اما داد و آن را جذب کرد.مالک به شدت ناراحت شدو جنجال های زیادی پشت پرده رخ داد که گسترشی ها علنی نکردند. همین قدر بدانید این انتقال بسیار جنجالی بود.

۸- رک و بی پرده …برانکو او را نمی خواست اما باشگاه او را گرفت و برانکو را در عمل انجام شده قرار داد.اصرار بیش از حد تماشاگرام سیدجلال به پرسپولیس آورد.

۹- اولین شوک بازار را خسوس به تابستان داغ داد…انقدر این انتقال شوک آور بود که چند روزی کسی باور نمی کرد. کمالوند طوری خسوس را از دست ویسی در اورد که او هنوز هم در شوک است.

۱۰- فرید کریمی با ۶ تیم مذاکره کرد تا در نهایت به سپاهان رفت… ابتدا پرسپولیس که خیلی زود پیشنهاد را رد کرد.با سپاهان قرارداد بست.با بازگشت دایی به صبا با صبا قرارداد بست.با رفتن دوباره دایی از صبا با تراکتور وارد مذاکره شد اما بدلیل بازیکن زیاد در پستش قبول نکرد به تراکتور برود.ذوب آهن مقصد بعدی بود که رقم پیشنهادی او را از رفتن به تیم مربی محبوبش منصرف کرد. گسترش فولاد تا پای قراردادبا او رفت اما یک تماس ویسی و اینکه تو با ما قرارداد داری او را به اصفهان برگرداند تا در نهایت بازیکن سپاهان شود.

م:جام جم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا