شهر و جامعهعناوین اخبار

مسابقه نقاشی ایثار و فداکاری در نایین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد جبلی اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه یک مسابقه نقاشی با موضوع ایثار و فداکاری ویژه کودکان در نایین برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقه تعداد ۷۰۰ نفر کودک پسر و دختر در رده سنی ۷ الی ۱۲ سال شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین در ادامه افزود: این مسابقه در روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه و در محل سقا خانه حضرت ابالفضل(ع) چهل دختران برگزار شد و به ۲۴ اثر برگزیده شده توسط داوران جوایز نفیسی اهدا شد و به تمام شرکت کنندگان در این مسابقه نیز بسته های فرهنگی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه اهداء شد.

احمد جبلی در ادامه بیان کرد: همچنین در ایام شعبانیه جشن هایی نیز با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین برگزار شد که در این ویژه برنامه ها نیز حجت الاسلام و المسلمین سجادی امام جمعه نایین به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ادامه گفت: نسب این امامزاده جلیل القدر بنا به گفته و اعتقاد بزرگان و معتمدین شهر و کتب تاریخی نایین به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده سلطان سیدعلی (علیه السلام) در شهرستان نایین، در مرکز شهر نایین واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا