اخبار استان ها

لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری پاوه با حفظ ارزش‌های اسلامی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری یکشنبه _ نوزدهم فروردین _ در اولین نشست ستاد عفاف و حجاب شهرستان در سال‌جاری در سخنانی با تأکید بر آگاهی درست مردم، اظهار کرد: حجاب بحث جدید و تازه‌ای نیست، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «حیا و عفاف» علاوه بر آنکه حکم و دستوری الهی است یکی از عوامل اقتدار ملی نیز هست که دشمن آن را هدف گرفته، حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت ایجاد می‌کند و از نظر اسلام به‌عنوان یک ارزش والای انسانی تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی شرایطی را مهیا کرده که زنان مسلمان با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و حفظ کرامت انسانی خود، در کنار مردان پله‌های ترقی را در تحصیل و کسب دانش طی می‌کنند.

فرماندار پاوه در ادامه با تاکید بر بحث توسعه گردشگری، خاطرنشان کرد: باید در کنار توسعه بحث گردشگری به حفظ ارزش‌های اسلامی نیز توجه شود؛ دستگاه‌ها خدمات رسان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: باید به برنامه دشمنان که عادی‌سازی مسئله حجاب هست آگاه بوده و مراقب باشیم موضوع گردشگری تحت تأثیر این موضوع قرار نگیرد تا ضمن حفظ و توسعه گردشگری، هم بتوانیم فرهنگ غنی شهرستان را به نمایش بگذاریم و هم از فرصت‌های شغلی این صنعت درآمدزایی کنیم.

حیدری با اشاره به فرهنگ والای مردم منطقه، اظهار کرد: اکثریت مردم شهرستان پاوه مؤمن و پایبند به مسائل دینی هستند. پاوه شهر علم و فرهنگ و تدین است و باید این خصلت با همکاری مردم حفظ شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا