اخبار صنعت، معدن و تجارت

عکس / رقیب T۸ با ظاهری غول‌پیکر به بازار ایران می‌آید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،امیرمسعود عابدینی_ طراحی ظاهری T۹ تهاجمی‌تر و عضلانی‌تر از مدل T۸ است و از آن حالت محافظه‌کارانه دور شده است.

سبک طراحی دو چراغ در این پیکاپ دیده می‌شود که تقریبا جزو اولین خودروهایی است که دز سگمنت پیکاپ از این سبک بهره می‌برد.جلوپنجره بزرگ با خطوط عمودی کشیده و کرومی تقریبا بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارد.

ادوات پلاستیکی در این قسمت زیاد به کار برده شده است.

عکس / رقیب T۸ با ظاهری غول‌پیکر به بازار ایران می‌آید

وقتی به نمای جانبی هانتر نگاه می‌کنیم، یاد مدل T۸ می‌افتیم.ادوات پلاستیکی دور گلگیرها و همچنین نزدیک به رکاب به علاوه اضافه شدن برخی علائم، باعث تمایز این خودرو با T۸ می‌شود.

عکس / رقیب T۸ با ظاهری غول‌پیکر به بازار ایران می‌آید

نمای پشتی از همان شکل و فرم مدل T۸ با تغییرات مدرن و به روز بهره می‌برد.

عکس / رقیب T۸ با ظاهری غول‌پیکر به بازار ایران می‌آید

فضای داخلی هانتر روحیه‌ای مدرن و لوکس‌تر نسبت به T۸ دارد و از نمایشگرهای بزرگ و کوچک در کابین بهره می‌برد.چینی‌ها در طراحی کابین پیکاپ‌هایشان به تازگی از عناصر جذاب و با زرق و برق زیاد استفاده می‌کنند تا برای بیننده جذاب به نظر برسد؛این در حالیست که فضای داخلی یک پیکاپ آفرودی نباید آن چنان لوکس و پر از امکانات مختلف باشد و بیشتر باید بر کاربردی بودن تاکید شود.

عکس / رقیب T۸ با ظاهری غول‌پیکر به بازار ایران می‌آید

از امکانات شاخص در هانتر می‌توان به رادارهای نقطه‌کور و بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، کروزکنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، وایرلس شارژر، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سانروف و ۷ ایربگ اشاره کرد.

:

قدرت‌نمایی پهپاد ایرانی که بر فراز ناو آمریکایی به پرواز درآمد، در رژه ارتش/ عکس

لکسوس که ون بسازد،‌ نتیجه تماشایی می‌شود/ عکس

هانتر از موسسه ایمنی ANCAP توانسته ۵ ستاره ایمنی دریافت کند.

از بین پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی و برقی، نسخه بنزینی به احتمال زیاد وارد ایران می‌شود.پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ و ۴ سیلندر در این خودرو، ۱۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

دو نوع گیربکس ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته اتوماتیک ZF وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد.

سیستم تعلیق عقب هانتر فنر شمش و انتقال قدرت به صورت دو دیفرانسیل و به صورت مجزا برای چرخ‌های عقب و چهار چرخ سبک و سنگین است.

رقیب مستقیم این خودرو در مارکت ایران، بهمن‌موتور G۹ و فوتون تونلند G۷ هستند.بازار پیکاپ‌ها در ایران با ورود این خودروها داغ‌تر خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا