تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

شهردار اصفهان: شورا بودجه بیشتری را برای آتش نشانی مصوب کند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی با شرکت در رژه خودروها و تجهیزات عملیاتی آتش‌نشانی که از مقابل ورودی گلستان شهدا و به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد، اظهار کرد: آتش نشانان، ایثارگران صحنه نجات و امید هستند و همچون رزمندگان در میدان نبرد آماده حمله و دفع دشمن هستند.

وی در جمع مدیران شهری و اعضای شورای شهر شرکت کننده در این مراسم، با بیان اینکه چنانچه عشق و ایثار نباشد قدم های رزمندگان استوار برداشته نمی شود، افزود: هفتم مهرماه تنها روز ایثارگری و آتش نشانی نیست، بلکه هر روز، روز آتش نشانان است چراکه آنان باید هرلحظه آماده دفع خطر از مردم و شهروندان باشند.

شهردار اصفهان ادامه داد: آتش نشانان مدافعان جان انسان ها، رفع کننده خطرها و سبب آسایش و آرامش در زندگی همگان هستند که همه این موارد جزء حقوق بشر محسوب می شود چراکه آتش نشان ها با گذشتن از جان خود این حق را برای کسانی که می خواهند با ایمنی زندگی کنند، فراهم می آورند.

وی گفت: آتش نشانان همیشه حضور پررنگی داشته اند، حتی در گذشته، زمانی که دشمن به ایران حمله کرد و ۴۰۰ نقطه در شهرها را مورد حمله و بمباران قرار داد، آنان در کنار نیروی های هلال احمر و نیروهای مردمی برای نجات جان مردم حضور یافتند و امید به نجات را در دل مردم زنده کردند.

نوروزی با بیان اینکه آتش نشانان تحت آموزش های مستمر برای ارتقاء کیفیت کار خود قرار دارند، افزود: در طول یک سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در سازمان آتش نشانی افتاده و وضعیت آتش نشانان نسبت به گذشته بهتر شده، اما هنوز ایده آل نیست.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در مدارس مهد کودک‌ها و آموزشگاه‌ها، آموزش‌های ایمنی و آتش نشانی برنامه ریزی شده است، گفت: اکنون آتش نشانان با قدرت بیشتر و مجهزتر و امکانات به روزتر مسیر خدمات رسانی را ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: این مانورها احساس امنیت را در مردم تقویت می کند، اگرچه تجهیزات آتش نشانی بیشتر شده، اما باید با امکانات مجهزتر و بیشتر زمینه خدمت رسانی را بیش از پیش فراهم کنیم که در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با تصویب بودجه بیشتر این زمینه را ایجاد کنند.

نوروزی گفت: من بارها به آتش نشانی سر زده‌ام و خوشحالم که آنان ایثارگرانه برای یاری مردم و تحقق آسایش و حقوق مردم ایستاده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا