اخبار استان ها

بازدید روزانه ۱۰۰۰ نفر از عصارخانه شاهی، حمام شاهزاده‌ها و خانه مشروطه اصفهان

به گزارش سرمایه گستران، محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به اینکه آماده‌سازی فضای شهری در منطقه سه از روزهای ابتدایی اسفندماه سال گذشته آغاز و مقدمات پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم شد، اظهار کرد: امسال استقبال چشمگیری از اماکن دیدنی و توریستی منطقه سه شده است که میدان امام خمینی (ره) یکی از پربازدیدترین آن‌ها از ابتدای سال تا کنون بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت سه برابری پارکینگ محوطه میدان افزود: با افزایش ۱۵۰۰ دستگاه خودرو نسبت به سال گذشته توانستیم تا حدود زیادی ترافیک بخش مرکزی شهر و خیابان‌های منتهی به بازار اصفهان و میدان امام خمینی (ره) را کنترل کنیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این منطقه به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی، غرفه راهنمای نوروزی در محل میدان مستقر شد و روزانه با ارائه نقشه و بروشور و نیز نصب اپلیکیشن «اصفهان من» خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز و لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، تذکرهای لازم برای رعایت عفاف و حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام و جهت رفاه حال مسافران نوروزی غرفه‌هایی سرپوشیده در محل میدان تدارک دیده شده است که مسافران نوروزی جهت سرو غذا به آن محل مراجعه می‌کنند و خوراکی در انظار عموم سرو نمی‌شود.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی از اماکن گردشگری منطقه سه اصفهان گفت: روزانه بیش از چندین هزار نفر از این اماکن بازدید می‌کنند؛ به‌طور متوسط روزانه هزار نفر از عصارخانه شاهی، گرمابه شاهزاده‌ها و خانه مشروطه بازدید می‌کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا