تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

بانوان نقش مهمی را در مدیریت مصرف برعهده دارند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه بانوان شهرستان، با اشاره به حضور پرشور بانوان در صحنه های حمایت از نظام، خاطرنشان کرد: بانوان به عنوان یک ایثارگر می توانند در عرصه های مختلف، حضور فعال و مؤثر داشته باشند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت داشتن هدف، برنامه و چشم انداز روشن و مشخص در مدیریت امور، افزود: یکی از دلایل اصلی موفقیت و پیشرفت برخی دستگاه ها، نگاه علمی و واقع بینانه به امور و تعیین اهداف و چشم اندازهای روشن و برنامه ریزی جامع و استراتژیک است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان اصفهان ۱۰۰ درصد از نعمت برق برخوردار گردیده اند، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم شهرستان ۱۰۰ درصد از نعمت برق برخوردار گردیده اند.

سیستانی به نقش مهم و مؤثر بانوان در مدیریت مصرف در خانه و محیط کار اشاره کرد و گفت: بانوان رسالت مهمی را در فرهنگ سازی و نهادینه کردن مصارف خانگی برعهده دارند.

وی افزود: شرکت توزیع برق شهرستان اقدامات مثبتی را در حوزه تبلیغات انجام داده است که شایسته تقدیر است و این روند باید ادامه یابد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بانوان ایفاگران نقش توسعه در کشور، استان و شهرستان هستند و مسئولیت های مهمی را برعهده دارند.

***پنجمین نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان بر لزوم بازگرداندن نخاله های ساختمانی به چرخه تولید تأکید کرد.

پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان نیز در این جلسه، به نکاتی پیرامون صنعت برق و مصرف بهینه انرژی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پنجمین نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان، با تأکید بر لزوم بازگرداندن نخاله های ساختمانی به چرخه تولید، عنوان کرد: اداره حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان نسبت به جانمایی کردن مکان هایی جهت بازگرداندن نخاله های ساختمانی به چرخه تولید اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: کمیته ای مستقل با محوریت بخشداران و با مشارکت نیروی انتظامی، راهور، دادستانی، دامپزشکی و مراکز بهداشت ۱ و ۲ جهت تبیین راهکارهای مقابله با حمل نخاله ها و کودهای دامی که به صورت غیرمتعارف حمل می شوند، تشکیل گردد.

وی فرآوری کودهای دامی را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بخشداران نسبت به انجام هماهنگی های لازم با تعاونی دهیاری ها و شهرداری ها جهت فرآوری کودهای دامی، اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بدون همکاری و مشارکت بین بخشی و بین دستگاهی، انتظار وجود یک جامعه سالم متکی بر بهداشت و پیشگیری، محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات و ظرفیت هایی که زمینه مشارکت مردم را فراهم می سازد و آموزش، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲ نسبت به فعال کردن کمیته های زیرمجموعه اقدام و مصوبات آنها جهت بررسی و تصمیم گیری نهایی در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان مطرح گردد.

سیستانی گفت: همه ما باید با مسئولیت پذیری و تکیه بر قوانین به وظایف خود در حوزه سلامت جامعه بخوبی عمل کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا