تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

با سرمایه گذاری روی پژوهش، بسیاری از مشکلات قابل حل است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، عنوان کرد: روسای نواحی ۶گانه آموزش و پرورش اصفهان در قالب تیمی با عنوان سفیران آموزش و پرورش در راستای انتقال مفهوم اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش به مردم، اقدام نمایند.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش باید درباره موضوع تعلیم و تربیت با مردم صحبت کند، افزود: ایجاد کمپین های آگاه سازی مردم به صورت پایلوت از آموزش پرورش، حرکت بسیار ارزشمندی بوده و پیامی که به مردم منتقل می شود، بسیار اثربخش است.
وی اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ با مردم باعث افزایش احساس تعلق نسبت به آموزش و پرورش شده و در نهایت باعث همکاری بیشتر آنان با آموزش و پرورش می گردد.
سیستانی تصریح کرد: اگر مردم معتقدند نیاز به تحول بنیادین در جامعه و نظام تعلیم و تربیت وجود دارد، باید به آموزش و پرورش توجه داشته
باشند و آموزش و پرورش نیز باید با انجام یکسری اقدامات، زمینه آشنایی مردم و جلب توجه آنها به این موضوع را فراهم سازد.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: معرفی آموزش و پرورش به مردم باید به صورت مستمر انجام گردد و در این راستا، رؤسای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان با یکدیگر همکاری و هم اندیشی نمایند.
سیستانی با اشاره به اهمیت موضوع پژوهش، اذعان داشت: فرهنگ سازی پیرامون موضوع پژوهش و اهمیت بیش از پیش به آن در سطح مدارس اصفهان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه با سرمایه گذاری روی پژوهش، بسیاری از مشکلات قابل حل است، افزود: با هم اندیشی باید به این نتیجه برسیم که چگونه می توانیم موضوع پژوهش را تقویت کرده و از ظرفیت فرهنگسراها به خوبی استفاده کنیم.
فرماندار اصفهان بر اهمیت نقش و جایگاه شورای آموزش و پرورش نیز تاکید کرد و گفت: مصوبات این شورا باید حتما جنبه عملیاتی داشته باشد و اجرایی گردد.
سیستانی با تأکید بر لزوم استفاده از راهبردهایی از بین پیشنهادات مردمی برای تحول و رفع مشکلات آموزش و پرورش، افزود: هفته شورای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای ایجاد ذهنیت و آشنایی بیشتر مردم با آموزش و پرورش و استمرار آن در طول سال است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید با اندیشه ها و نگرش های مردم آشنا شده و براساس آن برنامه ریزی کنند، خاطر نشان کرد: بدون ارتباط تنگاتنگ با مردم نمی توانیم
در اجرای برنامه ها موفق باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا