اخبار استان ها

ارسال بیش از ۱۷۷ مصوبه برای شهرداری زرند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عباس ایرانمنش امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در نشست هم‌اندیشی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر زرند با اعضای کمیسیون‌های داخلی شورا اظهار کرد: فعالیت شهرداری زرند طی چند ماه گذشته با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: فعالیت‌های شهردار و معاونان شهرداری و حضور مستمر در میان شهروندان شور و نشاط خوبی در شهروندان ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه طی یک‌سال گذشته کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر ۵۹ نشست برگزار کرده‌اند، افزود: بیش از ۱۷۷ مصوبه در این کمیسیون‌ها به تصویب رسیده و جهت اجرا به شهرداری ارسال شده است.

۶۰ مصوبه در کمیسیون‌های شورای ششم تصویب شد

رضا یزدان‌پناه، مسئول کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر زرند با اشاره به برگزاری ۱۸ جلسه با تصویب ۶۰ مصوبه در این کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اظهار کرد: پیگیری مسائل مربوط به خدمات شهری، واگذاری وظایف فضای سبز به بخش خصوصی، رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری انجام شده است.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت حمل‌ونقل شهری، بررسی نرخ کرایه تاکسی‌ها، رسیدگی به وضعیت آتش‌نشانی و تلاش برای تجهیز این ایستگاه، پیگیری پرونده‌های شهرداری، تلاش در راستای حل و فصل این پرونده‌ها و رفع مشکلات شهری شهروندان اقدامات یک‌سال است.

مسئول کمیسیون حقوقی و املاک و خدمات شهری شهرداری زرند گفت: ارائه پیشنهادها برای رفع مغایرت‌های موجود در طرح جامع و اصلاح در طرح بازنگری، طرح موضوعات مربوط به تعرفه عوارض پروانه‌های ساختمانی و توجه خاص در زمان تصویب تعرفه عوارض از مهمترین اقدامات کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر است.

تلاش برای رفع مشکل زمین چمن‌های مصنوعی زرند

حامد اسلامیت، مسئول کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر زرند گفت: پیگیری رفع مشکل زمین چمن‌های مصنوعی ورزشی محله اکبرآباد و شهید آبرین، پیگیری برای اختصاص و واگذاری سالن ورزشی واقع در شهرک ولایت برای ورزش بانوان و تخصیص اعتبار لازم در بودجه شهرداری برای ورزش همگانی و زیرساخت‌های ورزشی از مصوبات مهم این کمیسیون است.

برنامه‌محوری به جای مراسم‌محوری

مهدی برهانی‌نژاد، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زرند ضمن قدردانی از توجه شهردار این شهر نسبت به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرداری گفت: یکی از اهداف این کمیسیون اجرای فعالیت‌های برنامه‌محور به جای مراسم‌محوری بوده است.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه سالیانه فرهنگی شهرداری با محوریت مشارکت شهروندان در امور شهر و شهرداری از دیگر اهداف این کمیسیون است، افزود: کمیسیون فرهنگی شورای شهر بیش از ۲۲ مصوبه و ۶۰ برنامه فرهنگی مستقیم و غیرمستقیم با امور شهرداری اجرا کرده است.

نظارت در اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌ها

روح‌الله نکویی، مسئول کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای اسلامی شهر زرند با اشاره به نظارت در اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌ها گفت: باید اقداماتی صورت گیرد که شهروندان از محیط شهری لذت ببرند.

وی گفت: ایجاد فضای زیبای بلوار ۱۵ خرداد، طراحی میدان دانشگاه آزاد اسلامی، طراحی میدان سجادیه، بهسازی پیاده‌روهای خیابان فردوس و رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر از مصوبات این کمیسیون است.

راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی و بهسازی قبرستان قدیمی ریحان، دو هدف مهم کمیسیون بانوان

وجیهه زمانی، مسئول کمیسیون بانوان و گردشگری شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه دو هدف مهم کمیسیون بانوان راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی و بهسازی قبرستان قدیمی ریحان است، گفت: مشارکت زنان در توسعه شهر از دیگر برنامه‌های کمیسیون بانوان است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ضروری برای خدمت به زنان زرند بهسازی فضای داخل بوستان بانوان برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی آن‌ها است، گفت: این بوستان نیازمند فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز است که امیدواریم با اجرای آن شاهد رونق بیشتر این فضا باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا