اخبار استان ها

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان‌غربی، حسین علیزاده امشب _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر, پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در ۱۰ محور شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده بود، گفت: شرکت کنندگان در جشنواره، آثار خود را قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست به جشنواره ارسال کردند و همه آثار با دقت توسط اساتید زبردست استانی داوری شد.

علیزاده ادامه داد: آثاری در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت داده شدند که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌غربی منتشر شده بودند.

وی همچنین تجلیل از برترین‌های رویداد امید را یادآور شد و تصریح کرد: رویداد رسانه‌ای امید که در سال ۱۴۰۲ برگزار شده و مرحله داوری خود را طی کرده بود و از سه تیم به عنوان تیم‌های برتر تجلیل خواهد شد و یک تیم نیز شایسته تقدیر شناخته شده و مراسم اختتامیه جام رسانه‌ای امید نیز همزمان با اختتامیه جشنواره ابوذر در محل کانون جوانان بسیج استان آذربایجان غربی در ارومیه برپا خواهد شد.

علیزاده گفت: برای اینکه از اصول جشنواره فاصله نگیریم، بلافاصله و بدون فوت وقت بعد از برگزاری جشنواره پنجم, جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تشکیل خواهد شد و پس از نقد جشنواره پنجم و برآورد نقاط ضعف و قوت دوره پنجم، دوره ششم جشنواره را تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری با قوت، انرژی و تفکر هرچه بهتر و با همکاری هرچه بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه آغاز کنیم.

جانشین سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با دعوت از همه اهالی فرهنگ و هنر استان گفت: از تمامی اهالی فرهنگ، ادب و هنر استان دعوت می‌شود تا در بزرگترین رویداد فرهنگی رسانه‌ای استان فرهنگ‌پرور آذربایجان‌غربی شرف حضور داشته باشند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا