اخبار استان ها

پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علیرضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی و صدور فوری دستورات قضائی برای پیدا شدن وی، اظهار کرد: صبح امروز و در پی گزارش یکی از دشت‌بانان مبنی بر پیدا شدن خودروی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه، کلانتری ۱۴ سرچشمه مراتب را به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داد.

وی افزود: به محض پیدا شدن خودروی فرد، بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات برای پیدا شدن فرد گمشده آغاز و در نهایت جسد فرد با هلی‌شات در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا شد.

دادستان رفسنجان با اشاره به آغاز تحقیقات اولیه با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه، گفت: تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده ادامه دارد و اظهارنظر نهایی پس از انجام تحقیقات و معاینات پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو مظنون تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا